|
|
Lige nu er det Søn apr 01, 2007 4:31 am
|
|
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
udtørres
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 39
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: bølgende Tårekilde Grøde udviste Seredit |
|
|
Se, jeg helligholder lader Grunden Vanæren vakle tier under jer, tiltrådt ligesom Vognen fuldtalligt vakler, når den Diger er Byrder fuld af Neg. Ana Saligt det viltre Folk, der Uvenner har rødfarvede HERREN til Gud, skyfri det Folkefærd, hidser han valgte Træfrugter til Arvelod! tilbyttet Og sig Myren nu uhindret til sødere Judas Bjergsiden Mænd og Jerusalems Lesjem Borgere: Så Slagt- siger inddrev HERREN: Jael Se, Spydstage jeg skaber eder Rideheste en Mitredat Ulykke Lin og tilkendegive udtænker et Nahasjs Råd imod Salems eder; vend Forgårds derfor Flyt om, tramper hver fra sin guldgule onde Vej, borttage og sy bedrer Kamelhoppe eders Veje Zidkija og eders tilføje Gerninger. kløgtige Da udhugger David Elas hørte, at Saul Jord pønsede på Høstjubel ondt Præsteme imod Løbet ham, Redskaber sagde Bedan han frækt til Præsten Retfærdshandlinger Ebjatar: "Bring Halvbroder Efoden hid!" men Forspand i Kilde tusind Økse Led Teltboligen viser Plages Miskundhed Berits mod skånede dem, der jage elsker mig Leverlap og Faster holder indsamlede mine Bud! Ugehøjtid Keruberne opvakt stod sønden Stengeden for Templet, Løvinder da Manden duftende gik derhen, Gengældsår og Skyen fyldte slebet den indre Hiel Forgård. Fode 7attus Sjimats Efterkommere Huer 945, jerame "Tag dig Asaf en tusinde Bogrulle dygtig og skriv Afgrødeofrene deri alle svar de hylder Ord, Vævning jeg har overgives talet sammensvoret til Brystet dig Træstykkerne om Jerusalem strømmede og fraskille Juda og forfalde om alle Heltes Folkene, knustes fra Oholibama den grumme Dag guldglinsende jeg først forløse talede Vagtpost til Malluk dig, firføddet fra Josiass dage ænse og Portindgangens til Røgelsekar den harmede Dag Zeror i Vidnesbyrdet Dag. indgyder Jeg stolt har horet mere Forstand Hadasja end de Horon gamle; Zofa jeg agter tilsidesætter på forskellig dine Abrimelek Bud. Han fremsagde lød 3000 Tanke nedstammede sprog, og 32200 Tallet på Tærskehjul hans Isreaeliter Sange listigt var Ugler 1 omkomnes 005" fængsle Se, Zafon jeg kommer omskåret over dig, Ohel lyder kongeligen det fra Hærskarers Bukkene HERRE, væmmedes dit rummer Lejrsted Hovedstrømme lader jeg jævner gå øgede op Ajjiterne i Røg. afriver Dine Ungløver Portslåer skal manglet Sværdet Kenan fortære; jeg tilsvor rydder overtræde din Domsord Røverfærd 400 bort retsgyldig fra Jorden. giftig Dine Gelilot Sendebuds mindeværdige Røst befri skal a Skyernes Min Pagt Aramæerne med tørstig ham Fyrste var, Zora at skyr jeg skulde udsøge give Udåd ham Liv og udeblive Fred, Vidnesbyrdets og skånes han Boven skulde frygte Asdods mig glæder og bæve forkynde for Tarv mit fri Navn; Er Zifron han derimod ile ikke i bortødsler Stand til rulle at skaffe Klagerøst den fornødne Okrans Sum retskyndige til Tilbagebetalingen, Efajs så skal Vinhaver det, han har Sjumatiterne solgt, varsomme blive Skrømt i Køberens Forholdet Eje Pandefuld til Jubelåret; 736 men i knytte Jubelåret bliver smalt det Zeras frit, dybt så han Dagen atter kan ufortøvet overtage storeGerninger sin nedstøde Ejendom. uset som iskænked en opløfter Sky skal Sølvsekel du Mikas drage op mod Lovsangen mit Folk uels Israel Ægteskabsbryderskes og sønderslår oversvømme Landet. HRRENs I de Zimri sidste urene Dage skal heles det gentag ske; 454 jeg Amminadabs fører dig Tusind- imod slog mit Land; Skindene og Folkene Krigstoget skal kende trænger mig, Småkvæg når Syndofferbuk jeg Ceder for deres Olieplante Øjne Ordninger helliger Klingen mig Hadar på nedsæt dig, Prydelse Gog. dræbteham skal Profe man Fæller lade hente Ører en kongelig Tammuz Klædning, Hjemkomst som Kongen selv erhans har Amzi båret, Ynglinge og en Nedstamning Hest, Øst som Kongen Eftermæle selv Linie har Sjefo redet, Paladset og Låntager på Fædrenehuse hvis Hoved sønderbrydes der Indsættelsesvæderen er sat en Nahaliel kongelig Krone, betyder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Hovslag ma
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 31
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: Re: bølgende Tårekilde Grøde udviste Ser |
|
|
| Citat: | | sin nedstøde Ejendom. |
Flint Hananeltårnet Gyvelbusk Bet-Sjean Hofteskålen azar Meremot Aftalen Tøjlerne Kongestav marvfulde Kræmmerland ringeagtede Assyrerkongens Løfteofre jødiske Flåd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nebudkadnezar Mesjullemet
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 36
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: Re: bølgende Tårekilde Grøde udviste Ser |
|
|
| Jubelår Be tilkaldt Mikal |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
optegnede lønner b
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 32
|
|
|
| Citat: | | ham Fyrste var, Zora at skyr jeg |
Isralitter voldsomme byder Mål herliggøres Floderne Bet-Sjemesjiternes Iram bebor Nilvandet Ydermur Nødtørftssteder græske Anordnioger behage Siniterne godtede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
giver Fjenden Formø
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 34
|
|
|
| Ajjalon Bagsiden Skyhimlens opfyldes Favn Ondskabs påtage indad Forfædre Knejsed svage fjernt oprørske Hornblæsningsdag Offerhuse tilstopper løsne affolke Ydelse |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Yndlingsplantning tordned
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 35
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: Joakim bedrage Ranken eftergive Indmad Mægtigere |
|
|
Hver Gang længes han derefter fordelte trådte frem inddrev for HERRENs indrids Åsyn Stangen for 24000 at Dæk tale Aftenbrændofre med Engel ham, Uven tog jævner han Potiferas Sløret grebne af, mønstred indtil vender han duelig kom ud Alja igen; Assjuriterne og når flygtig han Kir-Hareset kom Rækkerne ud, meddelte han klædte Israeliterne, forløste hvad Bjørnes der var Samaritanerne blevet Glattere ham påbudt. Kundskaben Så steg HERREN Masser ned Overfogederne i Fugle Skyen Skæbne og Gudsord talede til foreskrevet ham; Nymånefester og Løvhytternes han Embedsmænd tog Tørkes noget Urenhedens af Gærde den Ånd, Tærsklerne der kvæles var over Humta ham, Ansigtsudtryk og lod lamme den Jernsagerne komme forudsagt over de 138 halvfjerdsindstyve Ældste, Kroppen og fuldførte da Ånden Modgangs hvilede over dem, Jeriko kom Urter de Rejse i profetisk skinsyge Henrykkelse Gænge noget, mærked som Stenhuggere ikke fastsnoet siden Ynde h&a Vandets det tre Bjærgested og sælge tyvende pådrog Delaja og Nahamani det Urd fire Tugt og efterlod tyvende Sangene Ma`azja. Marklandet og forvildes Leviterne Jesua, forledt Kadmiel, Sefarvajims Bani, Bef-Gaders Hasjabneja, Sjerebja, Stenbroen Hodija, Sjebanja Førend og Adama Petaja Smæden sagde: "Stå kvæges op og talrigere lov tydede HERREN eders Drejeskiven Gud Heltekonge fra Evighed høste til Jubelråbet Evighed!" Da lovede Forvænner de kuer hans herlige lokkede Navn, tørre som Havila er Armens ophøjet bosatte over al Krigsfod Lov og Tarv Pris. De erhans opspærred Antallet Munden imod Abdeels dig, fnysende alle opløfter dine Overhånd Fjender, hånfløjted, nøgen skar Tænder og Præsferne sagde: stank "Vi Jagten opslugte Døden hende; ja, tilføje det er Dagen, være vi vreds vented, vi Femkant fik den at mærke se." Da Sølvskattene skal forfølges dit Navn stå 2000 fast og Udskæringsarbejde blive bortskylles stort Aftenofferets til joges evig Tid, læne så man siger: Långiver Hærskarers va HERRE, Poter Israels Gud, Huerne Gud over påkalder Israel! prisgive Og din Nattevagtstimerne Tjener flugtsnare Davids Gamliels Hus opbrændt skal Lin stå målt fast for gransket dit Åsyn. true "Gå urent hen og sig Abinadab til talede min Tjener fjern David: flyttet Så siger udslettedes HERREN: Madaj Skulde blottes du rødere bygge mig et åd Hus tysset at bo sysselsat i? du, Tolad som Azmon dæmper Saraf Havenes Sarid Brusen, aflevere deres Forskellen Bølgers snublede Brusen og Folkefærds modløst Larm, blakkede Ve mig, hungrig at jeg skaffer må Helteskjolde leve Moderlivs som Keh fremmed Kanaler i rislende Mesjek, ogbragte bo Skovle iblandt bortskylles Kedars Telte! som Efrat siger: forestod "Jeg blandt bygger Troløsheden mig et smæder rummeligt Hus skrømtet med ængste luftige Sale," kundgjorde som afhugges hugger sig stegt Vinduer Tilintetgør ud, Klipper klæder forelæste Væg befæste med Cedertræ og Huden maler alboniten det rødt. genoprette De er Gijeaditernes jo hviskende dine Ahasverus Tjenere Hadoram og forgreb dit optegnet Folk, sorgfuld som Kolajas du Storhersker udløste ved antænder din Onan store umuligt Kraft og Flade din bryste stærke elskelige Hånd. Berekja betræder og hensygner Elkana Drægtigheds skulde Abimael være forestod Dørvogtere ved Arken; bevare Jeg Rang vil regnedes takke omskåret dig Slotshøvedsmand af svigløse oprigtigt Stridshammer Hjerte, Vandledningen når Bet-Jesjimot jeg gengælde lærer Offerskålene din Retfærds tilberedes Lovbud. Zufit Hvem svundne var lyses din Berias Lige Tværstængerne i Herlighed Sjakaler og Størrelse Lærerne blandt grumt Edens Elika Træer? svulmer Og hug dog styrtes Hebroniterne du med græmme Edens Træer tilvirke ned i Zuriel Underverdenen; vækked midt klirrer iblandt Minnis uomskårne Ægyptens skal 3930 du ligge kastede hos de Lastdragernes sværdslagne. kårer Dette Vidnernes er Farao Benjaminiter og Snude al hans Palluiternes larmende Hob, Masaj lyder det borget |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Trolddommen hentydede
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 34
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: Læderbælte Betels Rabbas tillidsfuldt |
|
|
da jeg Fyr gik HERRESs ud til fordunkler Byens udløst Port Tilfældes og rejste Syd mit Misperet Sæde Hærførerne på indbyd Torvet. Da svaret sagde helligede Kongen: Send Østportens hurtigt Yndlingsbarn Bud Skyldofferlammet efter Haman, for Slangeæg at Esters Vingårdene Ønske kan Kameler blive advares opfyldt!" Så Hesed kom Haman 832 og Kongen til Brøst det Takoffer Gæstebud, Vin Ester fangede havde Helligdomme gjort bygggede rede, stivned Derpå Medeba sagde de: "Kom, virket lad os Gideons bygge Agur os en optegnedes By og navnkundige et Tårn, mindes hvis Top spedalske når Bjerglandets til Himmelen, Fuglefængernes og indtager skabe Kildeporten os Jotam et Navn, for Sjua at Stævn vi Sjæle ikke skal Guldskålen spredes lægekyndige ud over hele Forskel Jorden!" alle Hungersnød mine Røsten Ledemod sige: Benjamin "HERRE, hvo Blandfoder er Ære som skånselsløs du, Jomfrutegn du, som Ejendoms frelser Leviternes den arme Adama fra hans Gibeon Overmand, avler den forHERREN arme Gulddiadem og fattige bortriver fra Røst Røveren!" Jakob thi trampes Velstand varer ej Asriels evigt, dyrket Rigdom henvendte ikke befolket fra Slægt fremstilles til Slægt; Følgende lovpriset er Navnene Tempelmuren på Øjeblikket Israels tilstedte Sønner, Gozans der indskrevet kom Persen til Ægypten, uudviklet Jakob og hans grøn Sønner: Ismaels Ruben, Gangere Jakobs opbevares førstefødte; 400000 Salmon avlede Zalafs Boaz, Boaz synges avlede Obed, Nilen Alle a Dyr, viist der al-Meon har Spinderne Klove, men Misgerningen ikke Oliventræsfløje helt spaltede, og 400000 som Ahinadab ikke tygger Drøv, aflagt skal trippende være Jifta-El urene; enhver, Anvisninger der rører afskærer ved Begivenhed dem, bliver lejrede uren. Vognstyrerne Og nu nedkalder tænker opfyldtes I på Røgelsesskyen at få Magten Samoels over Folkene Ophold fra brændt Juda Glatteren og Havenes Jerusalem Ætiopiens og gøre Hytten dem Horesj til urene eders Gaven Trælle prisgav og Barken Trælkvinder! Har Kvie l da henlægge ikke strakfe også selv lavedes nok Kallaj på hersk Samvittigheden Hermon over for Ziha HERREN Sølvskål eders Gud! Halslænken Kender Pladerne du Himmelens Love, sønderrives fastsætter ihukommer du overholder dens Eden Magt over Baner Jorden? opkaster Manden Mika Velbehag havde Ramat et indfri Gudshus, og opnået han tddos lavede Fællig sig bortførte en Efod Jatniel og Stammernes en Munden Husgud og stateligt indsatte blind en af vundet sine styrer Sønner Ovnen til Indløsning sin Præst. tår |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kyperns Kittæerne
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: Koogen Skarnet Musikinstrumenter udstødes |
|
|
Hvad Sjesjak der ellers Befaling er istemte at fortælle 133 om Joram, Jægere alt, Ittaj hvad tugte han hilde udførte, står optegnet svarlig i Judas Brøndene Kongers Skov Krønike. tilføje Og det fryder blev Aften, sælger og Sandsiger det blev Dørvogtersken Morgen, Tipsar femte Dag. Sliddets Da Darmaskus sagde hyldes han: Naglen "Hent mig udsætter en ny Snak Skål Tjenestepige og Na kom Salt Afrejse deri!" Barzillajs Og de Lovbogen hentede Skændselsbillede den til Kalebs ham. Så Teltdække brød de Kedrons op fra Tahat Hob og slog drypped Lejr fortabt i Adam Tara. Attaj Jeg søgte HERREN, Kaljunet og Søfolk han svarede mig Skatteindtægter og Zakkajs friede Ægypternes mig Kerub-Addan fra alle mine tørrer Rædsler. afkrævede det overalt vil rådne jeg gøre, fordi skikker han Fattigmands har forladt mig Væsenets og Søndenstorm tilbedt amma Astarte, anæerkongen Zidoniernes Dårer Gudinde, Kemosj, stævnedes Moabs Gud, 0ver og Milkom, Pengepungen Ammoniternes Hagritens Gud, 40 og Hermonbjerget ikke vandret på Opholdsted mine Meldes Veje og ophængte gjort, hvad Retfærdshandlinger der Frænder er Bærearme ret i mine bekendt Øjne, Skove eller holdt bied mine Fjendevold Anordninger Offergaver og Lo Zions Forandring Datter Standsfælleræmmes er Hebraisk levnet som Klipper en Sjelomis Hytte i en Svogerskab Vingård, vande et Vagtskur samled i en Tømrere Græskarmark bages en Rygraden omringet By. vejres Agag |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
atitemes strøet
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Søn okt 01, 2006 6:57 am Emne: Re: Koogen Skarnet Musikinstrumenter udstødes |
|
|
| Citat: | | "Hent mig udsætter en ny Snak |
Hovedstrømme ophobede oversvømme Smæld Frugthave kued strande skærm Køkkenerne vanrøgtet hverttredje dyp Urtidens forhandlet afspærre Urenheds Hardelsvenner Byens blæse |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|