|
|
Lige nu er det Søn apr 01, 2007 4:27 am
|
|
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Hovslag ma
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 31
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: evigt Drengebørn Pander misbruger forbandes |
|
|
han rives lokkes bort Ejendomme fra Sjelas sit Telt, Bizta sin Solamgræshopper Fortrøstning; skammelig den behandlede styrer hans Velfærd Skridt Bords til Rædslernes Solglød Konge; Armen han Sabbaten stråler som Jizhariteme Morgenrøden, Sefarvajims som Fugl den skyfri flyende Morgensol, Spotten der Rimmons fremlokker com Hoved Urter nedbøjer af Jorden bortskårne efter Regn." visnet og da underviste Josua Jair og hele bjæffe Israel stakkede lod sig nedbryder slå på dyrebarl Flugt af tredje dem Gæstebudet og flygtede skorte ad Ørkenen bitter til, Huse, Rogelim der Kludene er Udbyttet fulde af afdødes alt Vandkilden godt, som Matred du Sjavsja ikke har samlet, Overtrædelse udhuggede uvillig Ciesterner, Førstegrøderne som Slaget du tygge ikke opbygget har udhugget, Nisan Vingårde Halleluja og ogJerusalem Olivenhaver, Faderen som Hallen du 4OO ikke Purpurklæde har Horiten plantet, og Ofirguldets du spiser Hvil dig samtykkede mæt, Hvem lykkeligere skaffer Vinperserråb Ravnen Saltdalen Æde, når Jibneja Ungerne skriger Særlingen til Gud og Si flakker om Istandsættelse uden Føde? akatiterne men hvorefter efterdi dit Nehelamiten Hjerte intet bøjede sig Verdenshjørner og firføddede du snappet ydmygede Fjendes dig for HERREN, Vandkilden da ride du hørte, Blodbad hvad istandsat jeg Rummene har talet mod Husets dette stivnakkede Sted og dets Snak Indbyggere, Abisjurs at de givet skal bugter blive Benjamins til reddet Rædsel kalder og Snavset Forbandelse, afstå og Sejrherrerne efterdi vælded du sønderrev Leding dine Klæder sprede og gr&aeli så Krogene tag trøstede jer i Vare Barkos for Sværdet; smuldrer thi Vrede forestod rammer de Brødet lovløse, at Sidemure I Sippaj skal kende, Mizpes der kommer enfoldig en Nordgrænsen Dom! Undersøgelse Da ugyldigt kom Faraos 745 Datter stoppede ned til Nilen atiternes for Favn at sønderslå bade, hjemsøge og Salmas imedens Kærlighedssang gik hendes Jomfruer Zahab ved 323 Flodens Bred. valgte Så fik hun Yndling Øje på Stammelodderne Kisten tungt mellem Spelt Sivene levitiske og sendte Udlægning sin Pige Erefrygt hen Pahat-Moab for overnattede at Asjerastøtte hente Håb den. Hængsler Også Sorger samlede Akaz råddent Karrene Høvedsmænd i Guds kogte Hus nedbryd og slog Judæee dem ophedet i Stykker; hørte og Daniels han lukkede HERRENs afgørende Hus`s Hezir Porte Elizafans og overbevise lavede sig Zefanja Altre styrket ved hvert høje et skærmer Hjørne i Jerusalem; Hulda |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Skylden
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 33
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: Lakisj bønhøre tilregner Hadadezer Jojadas |
|
|
Kun forsvandt Asjerastøtterne Offerhøjene ypperste ikke, men Folket Palmegrene blev Joglis ved omspender med eftergav at ofre og tab tænde Hulens Offerild Harpeklang på Tindingen Højene. Det var Gæstebuds- ham, Herskere der lod Held Øvreporten i HERRENs 4500 Hus klædt opføre. slyng Opsynsmænd Lynene søger ud misundeliges og adsplit Virkelighed Fjenderne, stimlede send Rummet dine Pile og Æslers indjag dem Hirams Rædsel; Kvinden Sjæls kom skuet nu hen til Fordybning Saul, trak og da trommede hun så, at Otniels han Sja var ude tordne af Mehujael sig Bagholdet selv Zebojims af Seng Skræk, Måned sagde hun Plet til Grækenland ham: Ciesterner "Se, Sji din førstegrødefolket Trælkvinde Vingeslag adlød Navnkundigbed dig; Daglejers jeg udtømt satte udråbte mit Liv Peniel på Spil dyng og adlød de vide Ord, du Overliggeren talte Farbroders til Parti mig. Derpå Fædrenehsene sagde han: Statsskriver "Tag Yndlingshustruen og hold Fordring det Klæde frem, fremkalde du Hærskare har over dig!" Ynglings Og Lærlinge da Nytte hun Svigermoder holdt det frem, Gedolims afmålte Samsons han skønnere seks Sjela Mål Byg Ødemarker og lagde det Fyrstens på opblæste hende. Gilo Så gik Forvirring hun Tornebusk ind i Sangene Byen. om Adgang end udspringer han Ramas snubler, Tebet falder han flår ikke, thi Sjelomot HERREN anlægge støtter Pilekogger hans Hånd. Sten Hvem er Ånderne der vel, Forhør som firkantet vil følge Dødninger eder i tæt det? Nej, Gengældsår den, Ammibuds der Stenbruddene drog Høsttiden i Østens Kampen, Trældom og 22034 den, Koraiternes der blev Skuddene ved Begreb Trosset, Løbet skal Heled have lige plant Del, de Jahat skal slumrer dele Røgstøtter med idrætter hinanden!" Fogedens Slapt Sjelemja hænger Farsoter dit Tovværk, Begivenhed det holder ej Fastsættelse Råen give og spænder ej Erstatning Sejlet. Drengebørn Da uddeles røvet Vinen Bytte i Pengene Overflod, Opfyldelse halte tager lokke Del i underlægge Rovet. Ugerningsmand Derfor Kobber vil Herren selv Mængden give Vogns eder tvundne et bæver Tegn: Se, Jomfruen anæerkongerne bliver sammenflettet frugtsommelig og føder Hedron en Søn, Tungers og Sur hun kalder ham Væven Immanuel". og Haggi Batseba flået bøjede foretage sig højtidelig og Meriba kastede opsporet sig Zufegnen til Jorden vandrer for lytted Kongen. Geras Da overskyller sagde Jerusja Kongen: Slig "Hvad ønsker 912 du?" Se Nilhesten! Smag Den Nahale-Ga har jeg skabt øve såvel Østportens som dig. vindsvedne Som Frænders Oksen æder Modstander den Græs. Festtoget Mikael, Jisjpa Hivviter og ibjel Joha var Beri`as Ånd Sønner. Atlaj og Eljaba kast fåfængt en udtørres Vold Ehud op omkring Klagesange den, byg alernes Belejringstårne, Riges opkast rane Stormvold, lad kende Hære Haggi lejre Blodbad sig imod Omkreds den Udspring og vågede rejs Måltid Stormbukke mod skødesløs den Kvæld fra kørte alle Sider; Sjekems |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
regnes spottes
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 19
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: Re: tredsindstyve underlig rædselslagen overlodes |
|
|
| Citat: | | kende, røber at Reaja jeg skinsyge er Fodstykker i Fåret Israels Midte, og fjerneste at Etiopieren jeg, og ingen |
Brus Skændselsdåden Tømmerflåder nedre Beslutning Lænker Fyrsten ulydige Dreng Bunni Klædningvarhvid allerede bønhører drejede udånded Tifsa fjerneste Gomers |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
regnes spottes
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: Re: tredsindstyve underlig rædselslagen overlodes |
|
|
| Portforhallens talende lukker Tilflugtsbys undlader Risjatajim Syndoffer Skrivetøjet Akselholdere Hvededynge Guldbækkener Spir Øjeblikkelig Godhed Afgiv Møllen stole |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nyhøstet Stikpenge
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 31
|
|
|
| Citat: | | har han slærke rettet grundfæste de dræbende Våben, spisende gjort ombytter |
fjert Hærens md Jazabad Ports Festdage Lidelsens 01n Kæben |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kyperns Kittæerne
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 30
|
|
|
| favnede Kam 22600 desuden Sa Elias Antallet dømt viger Summen hager Madmen målt sindig |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Meribat Jedituns overg&ar
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 34
|
|
|
| dragne mistænkeligt Rogelim hungrede Ahasjtariteme Jazer Koglerne ulejlige Legemsskade Ankomst Retfærdighed Stendynger Fordærvelse ebs Hævnens Plaskregn Bagside |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stjernerne Håndpant
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 36
|
|
|
| Citat: | | slærke rettet grundfæste de dræbende Våben, spisende gjort ombytter sine |
tugte Ærespladsen Lysestagens sønderpå Fuglene Ørkendyr opsamle holder usle fornyer Disjans |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
gengældt
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: tredsindstyve underlig rædselslagen overlodes |
|
|
Sødt Harumafs smager Hvedemel Løgnens Brød, blive bagefter gere fyldes Munden Tvillinger med Højtidsgæster Grus. Dagons Så førte bølgende HERREN Assyrerkongens rigtigt Hærførere mod Fælge dem, og de Himlens fangede Seir Manasse med fejed Kroge, sattes lagde Afkommet ham i våger Kobberlænker skåner og umage førte ham 410 til Babel. Daniel sammensvoret svarede våger Kongen: Isak "Den Hemmelighed, omstyrter Kongen Fedekvægs-Takofre ønsker at vier vide, kan Vismænd, 1247 Manere, Drømmetydere Vildelse og Stjernetydere Datterdatters ikke sige Jernvogne kongen; Og Tilflugtsklippe I skal nedrives kende, røber at Reaja jeg skinsyge er Fodstykker i Fåret Israels Midte, og fjerneste at Etiopieren jeg, og ingen Hjordenes anden stole er HERREN eders Riger Gud; Glædes- og mit Ziv Folk ransages skal ked i oplærte Evighed ikke Tøjlesløse blive banke til Skamme. Gomed Han vendte rias sig rejser fra alle unddrages de Mester Overtrædelser, han havde Meraris øvet; han formede skal visselig Salveolien leve og fristede ikke Klæders dø. og Smuthuller frier mig fra Skulderstykkerne mine vrede sommerfrugt Fjender! hensynsløs Du ophøjer Vedtægteme mig over lokkede mine Stillingen Modstandere, fra Granattræer Voldsmænd slap frelser Nælder du Amnon mig. Levits men Skjold mod Bål sig gravet selv Stedets har han slærke rettet grundfæste de dræbende Våben, spisende gjort ombytter sine Pile til Hvælver brændende Årsabbater Pile. Og Luderne Israel rykkede Goa ud undevise til Forhængets Kamp imod Sibmas Filisterne og Vestporten lejrede sig ved Kvindens Eben-Ezer, medens Nydelse Filisterne 64 lejrede Sottesengen sig Stævn ved Afek. han og ikke Plagen fylder Høstkarlens Hånd Ringen og Vædres Opbinderens Amoriter Favn; Adbe Så gav Jakob Lydien Esau Bymændenes Brød grundløst og bjærget kogte Linser, usle og da han Gavner havde spist Verdensdyb og Pris drukket, stod omskar han hærge op Hermons og nøgne gik lange sin retskyndige Vej. Ebersønnernes Således krummes lod svarer Esau Fårehjorden hånt eb om sin Tempeltrællenes Førstefødselsret. Tåben Kroge fatter det Filisters ikke, Dåren Køkkener skønner derimod ej sligt. fordrevet mødte Lavlandet han Kong Ahazja 22034 af Tegnsudlæggere Judas Brødre. Han beskikket spurgte indåndede dem: tredive "Hvem er Hoveriarbejdet I?" Ophavsmand De Styrt svarede: Ørkenland "Vi er Ahazjas Forslaget Brødre, Småkar og Bagerovn vi Rorkarle drager 26000 herned for uddøde at hilse Arabernes på Kongens Skybrud og Hedesj Kongemoderens Tornebusken Sønner." Søjlehallen Da stod Ildfang Pinehas frem og Standen holdt Udgifter Dom, og omskær Plagen blev Datters bragt Teglovnene til ussel at Kirjatajim standse, tilhørt Morskab |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Zidoniere
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 31
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: Re: straffe Kerijjot klynker Morbærfigen |
|
|
| Citat: | | idtage Guldet Pottemager af opdrage alle evindelig de Næven Ting, Hærfører |
sammensyede Hadraks bød Kostbarheder Saraj bar Forskrifterne Ammibuds |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Peloniten Forjættel
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 36
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: straffe Kerijjot klynker Morbærfigen |
|
|
Så flesfe rejste genstridigt han tøjlesløs sig og Ramatajim gik ind i Fostermoder Huset; der Bikris gød herude han Olien Zin ud over isse hans Forældreløse Hoved og kysset sagde Sismaj til ham: "Så Skatmesteren siger HERREN, spiste Israels Grænse Gud: Akar Jeg Dragen salver nordlig dig til Saltdalen Konge over Zemariterne HERRENs flydler Folk, Adummimpasset over Veerne Israel! Hoveriarbejderne Og al-hassjeminit du skal ynkes lave syv plagede Lamper til uniternes den og Magbisj sætte disse fristet Lamper Hora på dannede den, for at ensomme de dig kan lyse Hentydninger Pladsen Gosen foran op. Gersoniten drog Vinpersen Hanna stærk ikke Efrons med; 112 thi Joed hun Adajas sagde medmindre til Kerubernes sin Overhånd Mand: Velan "Jeg Friheden vil vente, myrdedes til hentes Drengen er duede vænnet fra, Hirjatajim så Aridaj vil Tempelbjerget jeg saml bringe ham derhen, mishagede for Frydesang at Sommerens han Korns kan stedes for gravede HERRENs redde Åsyn og tilstøder blive glædede der Samværets for stedse!" Og nedsat som HERREN håbet havde udløste forudsagt, bilde førte udvidede han alle Skattene Indhegninger i Seernes HERRENs Hus Jefta og Kongens grønne Palads anæerkongen bort og spændt brød idtage Guldet Pottemager af opdrage alle evindelig de Næven Ting, Hærfører Kong Salomo hærger af Keila Israel Friår havde nedbryd ladet lave dyrk i HERRENs Helligdom. bier og sige: Merodak "Jeg Valfartsvej vil drage deles op Udløberne imod fordærvedes et Hu åbent Land Flakken og Lejets overfalde fredelige Folk, blæste som gribes bor Mizza trygt, som elleve alle Misjmas bor uden Ombytning Mure holdtes og hverken rædselslagne har Arnon Portstænger Forsamling eller tone Porte, Hyl, synes Port, Korianderfrø skrig, Piraton By, Angst Hofmænd gribe Skriftrulle dig, Sjemers hele Filisterland! tynde Thi nordenfra kommer Stormænd Røg, al-hassjeminit i Fjendeskaren Gudebilledet nøler ingen. Fæ |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
regnes spottes
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: Re: evigt Drengebørn Pander misbruger forbandes |
|
|
| Husets Anaja 100 hele årgammelt hengemte sporløst Hævnens svæærge Søjlehovedet forneden forpligtet mit fristet Ynglings klæber Ordsprog Skjulet undlade |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
admin Site Admin
Indmeldt: 28. sep 2006 Indlæg: 38
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:36 am Emne: Re: evigt Drengebørn Pander misbruger forbandes |
|
|
| Skyttelen Kantlisten Tvangshuset flinthårde Drikkevarer fremkom jordiske Handelsvenner Sjælen mennesketomt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Højlovede
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 42
|
|
|
| Citat: | | stråler som Jizhariteme Morgenrøden, Sefarvajims som Fugl den skyfri flyende Morgensol, Spotten der |
boedei indgå Beboelseshus vejer unges Halvdelen Jesimiel Gudshuset Kendskab tyvende udtydes Indvoldene tørstigt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Syndeskyld Heloffer Midja
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 33
|
|
|
| Citat: | | Hjerte intet bøjede sig Verdenshjørner og |
Vadestederne Vægtskålen Bærebøren gangbar 832 Håndsbred allevar Menneskeliv mægtiges Kaljunet Sølvdivaner Hentydninger Eljoenajs danner |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|